umayben Kızlar geceleri hele ki midem yanmaya başladı 2 gündür normal mi şimdiden böyleyse ilerleyen zamanlarda midem nasıl yanar düşünemiyorum
AlyaUrasmoms umayben Benim 14. haftada başıma geldi. Normalde reflüm yok; fakat her yemekten sonra mide yanması ve afedersin yediklerim ağzıma geliyor diye doktoruma danıştım, hamilelik reflüsü dedi Gaviscon şurup yazdı. İnşallah kısa zamanda geçer 🙏🏻
Merveofs 6+6dayım ve 2-3 gündür inanılmaz bulantım var, bugün de kusmalar başladı. Ben de bir an önce bu anların bitmesini istiyorum
Elosenol Şimdiden başladıysa ilerde de devam eder benim öyle oldu 30+6 yım rahatsızlandığım için mide koruyucu verdiler sanırım onun sayesinde kurtuldum bu haftam çok rahat geçiyor şurup lar anlık geçiriyor
Elosenol umayben çok rahatsız san söyle tabiki şurup işe yaramadıysa belirt mesajla bile sorabilirsin ben soruyorum ben şurup olarak refcon gaviscon rennie kullandım hepsi anlık geçirdi sonra yine devam
umayben AlyaUrasmoms yaa hamilelik reflüsü mü varmıış 🥺 teşekkür ederim canım çok geçmiş olsun sana da