Melistosum bak bende oturuyorum cok yemediğim halde .hatta dün gece cok yandı yemek borum.akşam 7 gibi azıcık sahanda yumurta yedim o kadar .düşünün .yanası varsa yesende yemeseden yanıyor acayip bişi. Baya uyandım ptıuruorum belim sırtım ağrıyor yatınca