SedanurAydnAta Kızlar karnımda çok fazla hareket hissettiğim bir bölge var ve orası çok acıyor. 25+3 haftalığız acaba ayakları mı orda diyorum 🙈 sürekli ovuşturuyorum ancak öyle rahatlıyor sizde de aynı durum var mı? Doktora gidicem bu hafta sorcam bakalım 🤔
Maviss35 SedanurAydnAta normaldir canım yakın haftamız bende 30 dayım :) bebek büyüdükçe yeride daralıyor ya ondan öyle oluyor belki de
SedanurAydnAta Maviss35 aynen canım bende öyle düşünüyorum. Bide 2 kilo aldım karnım pek çıkmadı yeni yeni çıkıyor ondan galiba