gurbetcikizii canım ben ilk doğumu sezaryen yaptım şimdi 2. Hamileliğim normal istiyorum olursa henüz başıma gelmedi ama araştırdığım bildiğim kadarıyla aktarıyım sana doğum kesisini bebeğin çıkış anında rahmin yeterli derecede açılmazsa Yada bebek iri ise çıkarken yırtılma riski olursa o an kesi yapılıyor kesiyi yaparken uyuşturucu iğne yapıp kesiyorlar ve doğum bitikten sonra ya tekrar uyuşturup Yada kısa süreli sedasyon Yada narkoz vererek dikim işlemi yapılıyor eğer kesi yapmazlarsa kontrolsüz yırtıklar oluşuyor ve hem iyileşme süreci uzun oluyor hem görüntü düzgün olmuyor o yüzden yırtılma olmadan doktorlar yanaşmasına kesik atıp dikiş atıyorlar ama sen zaten hem iğneden dolayı hemde o anki sancından dolayı onu duymuyormuşsun bile