Denzzruvi ilk oglum 4yasında doktor tanıdıktı o girdi doğumuma.cok güzel geçmişti.ama şimdi emekli oldu doktorumuz.bu ikinci .hamılelikte aybalaya gittim hep ama dediginiz gibi zam geldi,devlette doğurucam ama kara kara düşünüyorum,ebeler giriyomus doguma,"inşallah tecrübeli nazik bi ebe denk gelir ya