mom5734 ohh ne güzel valla. Ben 17 yaşımda bir kez gittim kimse yoktu tanıdığım evden çıkmadım. Bir de cenaze için gittim o da günübirlikti. Evlenince eşimle Karadeniz turu yaparken 2 gece kaldık orada ama bayıldım ya çok güzel yerlerr 😍😍 siz neresindensiniz