Banyo küvet seti 😄 biberon emzik. Sonra kış bebesine yazlık kıyafet almıştım 🤣🤣 6. 9 ayda giyeceği. Uygundu diye. Tediden iç zıbınlar almıştım. 03.. 3.6 10 taneye yakın. Bi hastane çıkışı. Sonra odasını. Anne bebek çantası. Kendime depend. Yani uygun olanı uygun zamanlarda ufak tefek hallletim. Annem hastane çıkışlarını falan almıştı zaten. 03lük almıştı. Yaşı için bile kıyafet vardı. Öyle böyle idare eoldu. İlk kıyafetleri olduğu için ben yazlıkları yönelmiştim de denebilir. 🤣Şimdi 2 yaşında 😍