incimercan Bende tam 40+1 de gece çektim sabah gittim hastaneye beklemeni tavsiye ederim sancı geldiği an gitme biraz evde dur. Benim gece 11 de başladı sancilarim sabah 8.30 da hastaneye girişim yapıldı 11.10 geçe kızım doğdu. İnşallah benim dogumum gibi dogumunuz olur kızlar🙏 hepinize Allah yardım etsin ❤ bol bol dua okuyun sancilar geldikçe😘