yumer123 Yoktu aşım hala yok…olmak istiyorum ama covid üzerinden biraz daha zaman geçsin önerisi alıyorum kimide ol diyo ama net bişey diyen yok diye bira daha bekliyorum aşı için ..sizinde iki dozunuz varmış zaten korkmayın bu denli yapmanı gerekeni yapmissinz..yakalanmamak içinde bence bir önlem yok…ben işimi bıraktım hamilelik süreci evden çıkmadım yine bulaştı,eşimden…dışarıdan gelen biri olsa dahi bu risk var..dikkate devam yine maksimum.Gerisi taktiri ilahi….