Mucizebebek5860 Kızlar ben 35+2yim. Bebek hep sol üst tarafta duruyor elimle indirmeye çalışıyorm ama inmiyor canım çok acıyor. Acaba ılık bir duş alsam etki edermii birde çok az iç camasirima su gelmiş gibi ıslaklık var ve beyaz akıntı var!!!
QueenMommy Mucizebebek5860 Kız bebişin niye rahatını bozuyon 😂 oynama son zamanları zaten ☺️☺️ Çık çık çık bide eliyle rahatını bozuyo cocugun 😂
Handan_65 Mucizebebek5860 Bnde 32 +4 solumda hep hamfendi arada mideme vuruyor kaburgalarıma yapıştırıyor oturamıyorum bile sopa yutmuş gibi dik durmam lazım
Busrakzlkc Mucizebebek5860 akıntı gayet normal. Islaklıkta akıntı sebebiyledir. Tatmin olmuyorsanız doktora danışın
QueenMommy Mucizebebek5860 ıslaklık alıntıdandır son haftalardada akıntı fazla olur bende 33 haftalıgım akıntı oluyor iç çamasırımda ve ıslaklıkta tabi ama eğer tek ıslaklık varsa doktoruna danış