Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Ablam düşük yaptı anlamadı hiç çok ağrısı vardı birden düştü bebek doktor 10 cm miyom oldugunu ve rahme tutunamadıgını söylemiş. Şimdi tekrar hamile beta hcg326 cıkmış ama acaba rahme tutunmuş mudur programa göre 4 haftalık yazıyor mide bulantısı kusma çok var düşücek diye korkuyo ara ara karnı ağrıyomuş aranızda böyle yaşayan oldu mu