Uysalfeyza sedanurunalx19 Cuma günüde benim doğum ilk sezaryen bende çok korkuyorum allahım sağlıklı getirsin inşallah 🙏
Saadet14 sedanurunalx19 benimde yarin belli olucak tarihim ya carsamba ya da cumartesi demisti doktor bende cok heycanliyim 😅 rabbim guzel dogumlar nasip etsin sezeryan olucam ben ilk deneyimim
Rky_ayaz Saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin Rabbim guzel ve kolay gecer insallah 🙏🙏🌹 benimde 1ocakta 2.sezeryan olucak telas heyecan ve nedense korku var icimde insallah hic bi sıkıntı olmadan evimize geliriz 🙏🙏🙏
Yavuzz sedanurunalx19 inslalh saglijla alirsin kucağına canm bende aynı gün sezeryan oluyorum Rabbım kolaylığını versin inslah
burcunlu sedanurunalx19 ayyy bende persembe gunu sezeryana giriyorum🥲 ayni duygular icindeyim Allahim hepimizi sag salim kavustursun🙏
Sevtugm Bende yarın oluyorum heycan tedirginlik hepsi var bir de miyomlar var bende onun tedirginliği de var hepimiz sağlıkla kavuşalım 🙏🙏🙏 🤲
Uysalfeyza Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbimin emanetlerini 🥰😍