canand24 Ranaaaaa0 Genel oldum bi sorun yaşamadım bence daha rahat. Diğerini yasamadan kıyas yapamam ama uyanık olsam stres yapardım gibi geliyo 😊
Uysalfeyza Ranaaaaa0 genel olmak en iyisi spinal ve epidural çok baş ağrısı yapıyor bebeğinle ilgilenemiyorsun
Annesibebegi Uysalfeyza spiral oldum hiç başım ağrımadı bence kişiden kişiye değişir genel olup sersem olanda oluyor net konuşmamak gerek