Kızlar kasımda adet olmadım. Pko var çünkü bende bi umut dedim ama herlde gebe degilim gecen gün erken gebelik testi yapmıştm pozitifti ardndan kaset test yaptım negatif çıktı. Artık 28i oldu bugün adet olmam lazım agrım var am gelen giden yok. Pedle gezer oldum bide bu agrıyı biliyorum. Ayaklarımı kesinlikle ısıtamıyorum buz gibiler kasıklarm agrıyo. Eger yarın da adet olmazsam tekrar kan vercem ve negatif çıkarsa kesin söktürücü kullancam. Çok yoruldum 1 buçuk senedir istiyoruz pko oldugu için olmuyo ekimde doktora gitmiştik adet ol gel demişti adetten sonra da rahim filmi çekecekti gidemedim hasta olmadığım için. Bilmiyorum kafam o kadar karışık ki ne düşüneceğimi bile bilmiyorum. Fikir verirmsnz destek olur musunuz dua edermisiniz bana ve eşime 😔🌹