Kızlar bebeğinizin hareketlerini ilk ne zaman ve ne şekilde hissettiniz?
Kymtt17 kelebeğin kanat çırpması gibi
Kymtt17 17+4te pıt pıt bişey dokundu gibi öyle hissetmiştim 😄