Kralice39 kozalak pekmezi bana tek iyi gelen şey olmuştu antibiyotik yazmisti doktor bide ama öksürukle alakalı bisey yapamayız demişlerdi resmen içim sökülüyordu çam kozalagina kadar bana birtek o iyi geldi onun dışında buradan öğrendiğim pekmez tereyağı karışımı birde sütün içine kuru incir atıp kaynatmak deneyebilirsiniz inşallah şifa olur hamileliğin bu dönemlerinde oluyormuş ben 37. Haftama girdim hafif hafif hala devam ediyor ama kozalak şurubu baya etki etti bende