Tontikannesi Buralarda yaşayan hanımlar nerede yaptırdınız? Mardindeyim burda yok bildiğim diyarbakırda herkes Ece öcal demiş ama oda baya pahalı başka yere giden yok mu acaba?
-2345123 Mardin Devlet Hastanesinde Kenan hocada sabah kapıya astıkları kağıda ismimizi yazdırarak sıra alabilmiş ve yaptırmıştık. 20 dakika falan sürmüştü. Memnun kalmıştım.
Tontikannesi -2345123 aa öncesinde çocuk doktoruna gitmek gerekiyormupeki omu yönlendirmesi lazım yoksa direk gidip isimmi yazdırcaz.kaçıncı haftada yaptırdınız
-2345123 Tontikannesi kadın doğumcuya gitmiş olmanız gerekiyor. Ama biz Kızıltepe ilçesinde bir hafta öncesinden doktora gitmiştik kim yönlendirdi diye sorduğunda doktorumuzun ismini verdik sorun olmadı.
Tontikannesi -2345123 yanlış yazmışım kadın doğumcu dicektim genelde 3-5 dakika bakıyor diyorlardı size iyi uzun bakmış tek tekmisöylüyor öyle nelere bakıyor
-2345123 Tontikannesi ben ilk bebeğimi son haftada bilemediğimiz bir sebepten kaybetmiştik belki ondan uzun süre baktı. Belirtmiştik çünkü.
Tontikannesi -2345123 teşekkür ederim bende kızıltepe oturuyorum hangi3doktora gidiyorsunuz mardin parka bilal beye gidiyorum ben
-2345123 Tontikannesi devlete Sercan Gözele gidiyorum ilgisinden memnunum. Özelde de M Emin Ayağa gidiyorum kliniği var.
-2345123 Tontikannesi hayır onda doğum yapmayı düşünmüyorum. normal doğumsa eşim hemşire devlete ebe arkadaşları yardımcı olacak. Kararsızım daha yani
Tontikannesi -2345123 şanslısınız ozaman devlet pek iyi değil ama eşiniz ordaymışyardımcı olup ilgili olurlar
-2345123 Tontikannesi Sercan hocada ilk doğumumu yaptım ve ölü doğumdu normal doğurdum tamam eşimden dolayı da ilgilendiler ama doktorun kendisi işinin ehli biri