Yeimalar
Merhaba arkadaşlar. 24+6 haftalık hamileyim. Dün gece ilk defa kanamam oldu. Acile gittik ebe nst ye bağladı çok şükür kalp atışı normal sancıda çıkmadı dedi. Hareketlerini çok rahat hissedebiliyorumda.2 tane serum takıp yolladılar doktor olmadığı için. Yarın doktoruma gözükcem. Şuan çok şükür kanamam yok ama tuvalete korkarak gidiyorum.Bide cuma akşamı abimin düğünü vardı. Oynamak ayakta kalmak derken galiba ondan oldu. Ebede yorgunluğu bağladı. Başına böyle bişey gelen varmı.?