Kizlar ucuncu bebegim daha once sezeryan oldum 3 ocakta alicak dr 37+2 yim dun geceden beri sıkıntım var acaba usuttummu yoksa dogummu basliyor bebek cok asiri hareketli alt tarafa cimdik atiyor resmen bugun hic kalkmadan yattim karnim büküyor gibi oluyor belim kasiklarim karnimin ali ustu sirtum bacak iclerim hep agriyor arada da agri disinda sanci gibi giriyor bebegim neden bu kadar kipirdaniyor toplaniyor cozuluyor surekli hareket halinde napayim. Ben korkuyorum suyum gelivericek diye dogummu bu