Selam bebeğimin hareketlerini iki saattir hissetmiyordum çikolata yedim sağıma yattım ama kımıldamadı bende o kadar korktum ki karnıma tık tık ettirdim parmaklarımla yine kımıldamadı sonra sonra hafif salladım göbeğimi yine kımıldamadı sonra biraz da hızlı vurmaya başladım çok şükür karşılık verdi ama ben hissetmediğim zamanlar hafif hafif tık tıklıyorum karnıma bebeğe bir zararı olur mu bu hareketimin veya erken doğumu tetiklermiyim bundan önce üç düşük yaptım sonuncusu karnımda iki hafta ölü kalmış ve anlayamamamıştım o yüzden endişeliyim yardımcı olursanız sevinirim 🌸