NISA97 kuzum sakın üzülme. Kimyasal gebelik yaşamışsın (gizli düşükte diyorlar)
Ben Temmuz ayında kimyasal gebelik yaşadımhemen Ağustos ayında hamile kaldım, şuan 18haftalığım. Doktor dedi ki kimyasal gebelik dediğimiz şey, aslında yanlış döllenen yumurtayı vücudun istememesi olarak söyledi . Sonrasında gerçekleşecek sağlıklı gebeliğin habercisi de diyebilirsin dedi. Gerçekten de öyle oluyor sakın üzülme