minikkoalaam İpek Nisa olacak 💃🏻💃🏻 elime megafon alip butun dunyaya haykirmak istiyorum 😂😂 neden boyle oldum bilmiyorum ama cok icime sindi cok mutluyum. burasi da butun dunya sayilir 😋
keremveannesi minikkoalaam kızım olsa düşündüğüm isimler arasındaydı 😇 rabbim hayırlı evlat etsin 🤲🏻🤲🏻
Esmaonur minikkoalaam Kızımız olsaydı bende İpek ismini düşünüyordum çevremde kimsede yok ama çok sıcak bakıyorum o isime 🥰 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Merve_alp12 Gerçekten çok güzel bir iisim🥰 ipek ismine bayılıyorum bende eşim de beğense İpek Nil çok istiyorum🥰
minikkoalaam Merve_alp12 😍🤩 Nil ismini ben de cok seviyorum cocukken bi kitap okumustum orda geciyodu, bayiliyodum ama esim beyefendisi begenmedi 😒
minikkoalaam Esmaonur ben de cok seviyorum adi ipek olanlar kendi de ipek gibi oluyo boyle pamuk gibi 🥰 Allah nasip etsin insallah size de 💖
Gizem5915_ minikkoalaam Bende Nil İpek koyacaktım ama sonradan tek isim olsun dedik Nil’e karar verdik 😌 İpek gibi bir kız olsun inşallah adıyla yaşasın ❤️
nazli_dmn555 Bende Eflal naz koyucam İnşallah kızım olursa henüz cinsiyete kadar gelmedik 6+4 haftalığım 🥰
minikkoalaam nazli_dmn555 ayy insallah, kiz hissediyosan o dogrudur bence ya ben ilk gunden beri kiz diyodum. anneler hissedermis 🤩💖
minikkoalaam Gizem5915_ o zamaannn masallah guzellige 🧿 ben daha dogmadi sandim. benimki 31 haftalik su an icerde tepiniyo da 🤣🤣
Gizem5915_ minikkoalaam Benimki de öyleydi.İçerde çok hareketli bebek doğunca da öyle oluyor sanırım.Nil hiç durmuyor 😅
Fatmaaozsy minikkoalaam ne güzel çok sevindim sizin adınıza daha isim bulamayan biz 27.haftada olan da biz 😂
minikkoalaam Fatmaaozsy bizim ipek daha evlenmeden once belliydi aslinda 😂😂 nisaya yeni karar verdik. onu bulmak biraz zor oldu gercekten isim konusu zormus ya