Gubse82 Sizde de varmı bugün inanılmaz miğde bulantım var bebeğim maalesed makat gelişli kafası göğüs kafesime dayalı bugün inanılmaz hareketli hareket ettikce miğdem bulanıyor ve en en kötüsü nefesim kesilecek gibiyim. Yarın kontrolüm var sorucam bakalım gerçekten çokkkkkk kötüyüm ve hep uyususam gece 3 saat uyudum sabah uyandım sonra 1 de yattım 3 de kalktım 5 de yattım 8 de kalktım bıraksan hala uyurum... 😔😔😔😔
Kubrabenal Gubse82 gecmiş olsun canım. ilk 3 ay yasanan sıkıntılar son 3 ay tekrarlayabiliyormus. Bulantı halsizlik uyku hali gibi. Bende cok halsizim sabah midem kötü oluyo kalktığımda. Benimde bebeğim dönmedi cuma günü sezeryanla alacaklar 😊
AycanUzun Gubse82 benim olması gereken pozisyon da ama benimde ayakları midemde canım 30 haftaya girdim başladı bulantım kusmam çok olmadı ama şimdi 36dayız sabah zor kahvaltı ediyorum
Kevsersepettttt Gubse82 33 üm yaklaşık 3 haftadır çıkartıyordum çok şükür son iki gündür biraz geçer gibi oldu son üç ay gibi olabiliyor Muş bazı gebeler tam bebişlerşn beslenme dönemi bide