Devlet için 2 ay öncesinden randevu alınması gerek zaten doktorunuz sizi uyarmalıydı. Haklısınız özeller de almış başını gidiyor. Zaten haftanız geçmiş size tavsiyem içinizde kalmaması için bir seferlik de olsa özel hastaneye gidip renkli ultrason da olsa muayene olmanız en azından içinizde kalmaz 🦋 sağlıklı doğumlar dilerim 🤲🏼