Gubse82 ozgeya Allah o hastalığı nasıl bilirse öyle yapsın resmen BIKTIMM!!!!! Olmıcak kurgu bende hiç hayalim yok hep bu hastalıktab 28 inde sezeryanım var aman senaeyoları yazmayım ama sen anlıyosundur beni
ozgeya Gubse82 Malesef çok zorlu bir süreç,ben de hamilelikle öğrendim miyomu,öncesinde haberim olsaydı ona çözüm bulmadan hamileliği düşünmezdim bir süre 😔 herşeyi misli misli yaşıyorsun,ikiz gibi karnım,ağrılar acılar berbat 😔
Gubse82 ozgeya aynı durumdayım inan heran kalbim ve nefesim kesilecek gibiyim. Bebeğim ters kaburgalaramı baskı yapıyot yatakta boğulacak gibi oluyorum. 14 gün kaldı bitecek diyorun hadiiii sezeryan korkusu başlıyor..
Nazz25 Ben daha cook erken dusunmeye basladim bunu 19. Haftada dogumu nasil yapicam dusuncesi ama rabbim bir Gucunh veriyor diye dusunuyorum yillar once kadinlae hic bir imkan yokken evlerde dogum yapiyormus doguda hala yapan var biz bir cok uyusturulmus sekilde olup en onemlisi doktorlarimiza emanet olucaz boyle dusunup rahatliyorum
Betllll Aysaydn ben yeni doğum yaptım cnm anlamıyosun bi bakmışın ağrın var bi bakmışın bebeğin kucağında okdar hızlı geçiyoki o an 😇😇😇😂
Hatice3 Aysaydn inş öyle gezersin ben doğurunca sarhoştum hatırlamıyorum diyecek kadar saflaştım valla 😂
1234577 Bensuu küçük bir anne adayıyım ve eşim asla destek çıkmaz ama ben artık yavaş yavaş korkumu tek başıma yemeye çalışıyorum
Mis0801 Aysaydn sorma canım ben de 37+2 yim her gece gelen ağrıları acaba bu sefer Doğum sancısı mı başlıyo diye heyecan yapıyorum kendi kendime 😳😊
EsraKaraglTopu Aysaydn aynı bennnn iyice kafayı yedim dünyada onca insan yapiyor ama kendime gelince bi duruyorm😂
Ebrublbl Evet doğurdum canım 18 saat sürdü suni sancı ile zordu ama sonucu çok güzelll bütün ağrılara bedel hamdolsun 🤗