Edekin benim de şu an 40+1 ama sezaryen olmayacak doktorum normal doğum taraftarı aksi durum olmadıkça. engel bir durumumuz yok görünüyor. Kendi sancimi bekliyor doktor ama olmazsa yatış verip suni sancı ile başlatacak
sebep olarak ne gösteriyor ki sezaryen için durduk yere diyemez