Fatma2780 Çok şükür doğum yaptım..kendimi biraz daha iyi hissettiğimde doğum hikayemide yazacagim.. şu an 3 gunluguz göğüslerim bugün çok şişti ağrı var.. sıcak su yaptım..sağdim..biraz iyi gibi oldu yine aynı.. nolur bı öneri verin çok acım var..
Hemsure Fatma2780 göğüslerin çok doluyorsa emzirdikten sonra sağ ve buzluğa tarihle at ilk zamanlar bebeler küçük olunca memeyi boşaltamıyorlar… uçları içinde her emzirmeden sonra sütünden sür kahverengi yerlerine birde olabildiğinde hava aldır göğüslerine mümkün oldukça açıkta tut