sedabgmm Ben aldım henüz kullanmadık ama baya hafif kullanışlı geldi bana aldigim yerde başka markaların arabasi da vardı ama bunu önerdiler görünüşü dışında hafif ve sökülüp takılması da kolay ayrıca içinin minderi de oldukça kalın rahat geldi bize ☺
Dilekahinzen sedabgmm teşekkür ederm kimse cevap vermedi valla 😄 hangi rengini aldın. Pierre cardinin arabaları iyi oluyo mu acaba ya kararsız kaldım
sedabgmm Dilekahinzen ben siyahını aldım en cazip tarafı gerçekten çok hafif ve içi çok konforlu geldi kullanmadım daha dediğim gibi o yüzden yanıltmak istemem ama memnun kalacağıma inanıyorum canım ☺
SaadetBayrak Grili siyahlıaı var kardeşimde gerçekten çok hafif sürüşü doğumda alıcam ondan baya hafiif bende baston kraft var ondan bile hafif