Ayyy çok heyecanlandımm.Sonunda bebiş doğdu butonum geldi❤🥰❤🥰
Hilalbasak geçen hafta geldi benim de çok heyecan veriyo sanki her an gelicekmiş gibi 😃
Ayyyy benim de. Butona bu kadar heyecanlandım, gerçeğindr napacağım acaba🙈
ozmus ❤❤❤sende mi 34 oldun cnm ben 34+0 ım🥰🥰az once baktim gelmis
Hilalbasak aynen ben de tam 34+0 oldum🤭🥰🥰🥰
ozmus sezeryan mi dusunuyorsum canim normal mi?
Hilalbasak normal istiyorum inşallah bir sorun çıkmazsa😊😊