Berfingur benim de rahmimin dışında yan tarafında 20 cmlik miyomum var.Ve hamileliğim burnumdan geldi resmen,hiç keyfini çıkaramadım.sürekli şiddetli acı ve ağrı çekiyorum.
Zorunlu sezeryan olacağım bu yüzden.alabilirlerse doğum sırasında alacaklar,tabi kanama riski var.risk gördükleri an almadan bırakacaklar.yoksa rahmi almak zorunda kalabilirlermiş 😥