Minigin_annesi0 Kızlar normal doğum yaparsam afedersiniz. Ikınınca büyük abdestim gelir diye çok korkuyorum ama normal bişeymiş kime sorduysam korkma utanma dedi. Doğumda başına gelen var mı bu durum.
Busrakzlkc Minigin_annesi0 zaten doğru ıkınma o şekilde anlaşılır. Büyük abdest yaparmış gibi aşağı ıkınmak gerekir. O yuzden o olayı yaşamak aslında doğru ıkındığınızı gösterir. Zaten aktif doğum fazına girildiğinde genelde lavman yapılır bagırsaklar boşaltılır. Endişelenmeyin
melike14- Minigin_annesi0 büyük lavabonuz gelmesin diye lavma diye birşey yapıyorlar 15 dakika sonra lavaboya çıkıyorsunuz zatwn eeğee öyle birşey de olursa evet normal o durum da bunu düşünmüyorlar bebeğim doğumasına odaklanılıyor
Mukaddesdvc Minigin_annesi0 zaten o masada ıkınırken tek derdin o olacak😂😂😂canım merak etme sen o an baska acılarda olacaksın oraya istersen aferdersin tonla yapsan gene umursamaZsın😂😂😂
hafsam_omerim Minigin_annesi0 benim başıma geldi ama öyle kafanda büyüttüğün gibi bişey olmuyor o an onu düşünemiyorsun zaten evet biraz utanıyor insan ama ebeler yada doktor o konuyu asla önemsemiyor. Çünkü o an elinde olan bişey değil.
Sule5567 Canım o an onları hıc dusunmuyosun bende oyle oldu bı an once bebegıne kavusmak ıstıyosun var gucunle ıkınıyosun ne olcaksa olsun dıyosun o sancıyla acıyla
Sule5567 Hamileyken bende cok dusunuyordum herseyı bu nasıl olcak ben cok utanırım herseyden dıye ama akısına bırak zaten dogum kendını ılerletıyor yavas yavas senın bısey yapmana gerek kalmıyor korkma hıc bunları dusunme dogumuna odaklan tadını cıkar anın
butterfly4 @Minigin_annesi0 onu sadece şuan düşünebilirsiniz o Doğumda yaşadığınız kaos ile umurunuzda bile olmaz. Doktorlara gelince onlar o kadar alışkın ki yüzlerinde ifade değişikliği bile olmuyor gayet sıradan şeyler bunlar doktorlar için canım rahat ol
Busrakzlkc Minigin_annesi0 genelde yapılır onların doktorlarının tercihi. Bagırsaklar ve mesane dolu oldugunda bebeğin başının aşşağı inmesi yavaşlar . Oyuzden çoğu doğumda hem lavman yapılır bagırsak boşaltmak iiin. Hemde doğum anında sondayla idrar boşaltılır varsa eger.
Tugbakocakkk Minigin_annesi0 ilk doğumumda lavman yapmadılar çatala aldikları zaman ebe büyük tuvaletini yapar gibi ıkın dedi yap dedi bildigin ama iki ıkınmada kızım doğdu tuvaletimi yapmadim ikinci doğumumda 5 ay önce lavman yaptılar ama sedyeden kalkamadıgım için kap verdiler onlar temizlediler