Balcaa
Çok teşekkür ederim canım.Başından beri bende erkek hissediyordum aslında çünkü ilk gebeliğim kızdı ve tüm belirtilerini yaşamıştım fakat şuan o belirtilerin biri bile yok ve etrafımdakilerde karın şeklimden erkeğe benzetiyolardı.Bu gün kontrolüm vardı 12 haftalığım ve doktor kıza benzettiğini söyledi çok sevindik çünkü diğer bebeğimi kaybettim