Nurss34 ben ben kullandım 1 ay sonra hamile kaldım şuandada 28 haftalık hamileyim halen kullanıyorum aynı zamanda bebilin tutunması için verilen bir ilaç triod hastalarında düşük tehlikesi olduğu içib sabah akşam doğuma kadar içicem darısı tez zamanda isteyen herkesin başına inşallah 🙏