Kızlar iyi geceler. Gonalf gibi onun benzeri olan menopur iğne kullanıyorum yumurtlama için 3 tane iğnem kaldı cuma randevum var ama aşırı derecede sancım var sizce yarın doktora gitmeli miyim ? Yoksa cumayı mı bekliiym ? Çatlama olmuştur diye korkuyorum cnkü baya sancım var