hayat_23 kuzum bende de boynumda sıkıntım var , boynum ağrısın (kaslarım ) hemen başımın sol tarafı sok gözüm sol dişim sol taraf felç olur. Sonra sıcak su torbası yaparım biraz tutarım sırtıma az boynuma geçer. Bi denesene bakalım. Ama ablam da migren var tuttu mu iğne yemeden geçmiyor diyordu . Karanlık istiyordu hep