Hira02 Kızlar son adet tarihim 31 Mayıs şuan doğuma 70 gün kaldı yazıyor yani 30 haftalığım fakat doktorum öyle demiyor doktora göre yeni 27 haftalık oldum sizce hangisi doğru yarcimci olur musunuz
Beste0636 Hira02 en basından beri gerilik varsa geç döllenme olmustur doktorunuzun dediği doğrudur. Benimki de 10. Haftadan beri hep 4 gün önde adet tarihimi 20 nisandan 15 nisana cekti başka doktor sorduğunda 15 nisan diyorum
hunilimom Hira02 doktor ultrasona göre mi diyor yoksa geç döllenme oldu o yüzden mi benim doktorum doğum icin 1 Haziran 10 Haziran demisti 10 haziranda doğum yaptım 41. Haftada tam
Nilh20 Hira02 benimki de öyle. Mesela uygulama 40+1 ama ben 38 haftaligim. En başından beri böyle. Geç döllenme olabilir. Doktorlar için son adet günü değil bebeğin annede geçirdiği süre önemli
Hatice_32 Hira02 benim de aynı sekilde canım doktorum ultrason bakarak gebe kalma tarihimi belirledi on göre ilerliyor seninki geç döllenme olabilir ultrasonda ne yaziyorrsa o doğrudur canım
hunilimom Hira02 bas popo mesafesi ölçümü 3 hafta geride o zaman cunki genelde son adet tarihini baz alıyorlar
Hira02 hunilimom ama şöyle bir aydan fazladır çok agrim sancım var özellikle çatı ağrısı yürürken oturup kalkarken çok zorlanıyorum bide karnımın alt bölgesi sanki su toplamış anlamadim onu belki de ağrı ordandir
defneveannesiii Hira02 canım son adet tarihine göre 30 haftalık olabşlir ama geç döllenmeden dolayı doktorun 27 haftalıksın demiştir. Oluyor böyle durumlar 27 haftalıksan eğer aynıyız bende 27+5 oldum. Tahmini doğum tarihi 23 mart. Son 85 gün