42btl-btl Covid olduğum için ikili taramaya yetişemedim 3lüyü yaptırdım riskli çıktı 16+4 haftalığına 2.gebelik 300 ün altı risk iş Bnm de 213 çıktı. Ayrıntılı ultrasona gireceğim. Bu durumu yaşayan yanılan Dr lar oldu mu acaba