İlk dogumumda gecelik ve pijama takimi almistim yanima ama pijama yakimini hic giymedim bile cunku gecelik bence cok onemli dogumda aciklik var mi diye kontrol ediyorlar sonra tuvalete gitmen gerekiyor pijamayi indirip yerlerde surunmesi hijyenik olmuyor pacalarinin ve dogum bitince de ekstra pansuman yapmak ocin hemsireler geliyor surekli kontrol ediyorlar pijamayi indir tekrar cek falan cok zor zaten cok sicak oluyor hastane usumez insan