Minnosun Bebeğim bu aralar çok sancılı onere bileceğiniz gaz için damla varmı acaba birde siz mi aldınız yoksa Dr mi gidip Dr mu önerdi
Anne3434_ Minnosun bitkisel sab simplex damla almıştık biz tadı güzel bebekte kusma vs yapmıyo bide çok çok iyi gelmişti bizim kıza küçükken
Asel2520 Minnosun ilk kızımda bio gaia damla kullanmıştım maşallah hiç sancısı vs olmadı tabi emziyorsan yediklerinle alakalıda olabilir
Saremsu Minnosun Minnosun doktorun onermedigi gaz damlasını kullanmanızı tavsiye etmem Cok asiri gazliysa doktor s simplex be biogia ikisini de kullanmamı soyledi
Meryu Minnosun sapsimplex gaz ilacıdır biogaia bağırsak düzenleyicidir. Bebeğiniz yeni doğdu ise biogaia ile beraber kullanmalısınız gaz ilacını.
mrs_elisah Bio gaia kullandık memnunduk ama Dr a danışın mutlaka. Bir de yediklerini dikkat edin ben neredeyse hiç bakliyat VS yemedim gaz yapar diye
merveeedemir Minnosun bir gaia kullanmıştım bağırsak düzenleyici gayet başarılı ben bütün gaz damlalarını kullandım neredeyse en etkikisi