hanzade0 Merhabalar, 6 haftalık hamileyim. Göğüslerim birkaç gündür aşırı ağrıyor ve şiş bir durumda, özellikle de sağ göğsüm daha şiş ve dokununca çok acıyor. Sebebini bilen veya yaşayanlar oldu mu aranızda? Krem sürüp masaj yaptım şimdi
Glsh14 hanzade0 Benim 3.aya kadar oyleydi kuzum patlayacak bomba gibiydi.ic camasiri cikartinca dahada bi aciyordu ama 13.haftada o aci ve sislik normale döndü
Nihanus hanzade0 evet benimde oğlumda o haftada daha başlamıştı şimdikinde 12-13 ten sonra aynı sıkıntı başladı 75 beden olan göğüslerim 90ı buldu doğurana kadar sütlenince ilk ay doğumdan sonra terbiye olması sürüyor o dönem 100 bedeni bile gördüm o derece. Bende süt çok boldu maşallah ilk bebekte belki sizinde ondandır iyiye yoruyorum ben :)
hanzade0 Glsh14 Benim de öyle şu an çamaşırı çıkartınca daha bir çok hissettim ağrısını kremle masaj yaparak durdum bir süre
Asel2520 hanzade0 aynen bende öyle rahat penye tarzı birşey alayım diyorum en azından evde biraz rahat ederim 😄
hanzade0 Efnan Evet benim de normal de göğüslerim biraz büyüktür şu an o şişlikle birlikte aşırı rahatsızım o görüntüden😂
hanzade0 Nihanus Bilmiyorum ki benim daha yeni gebeliğim ama göğüslerim zaten dolgundu şimdi daha da dolgunlaştılar ve sızlama yapıyorlar
Nihanus hanzade0 aynı şekilde erken ve ilk aynı zamanda tek gebelik belirtimdi diyebilirim o olayı ama tabi danışın randevunuzda siz doktorunuza
Anne-hanim hanzade0 hormonlarınızdaki değişiklikten oluyordur ilk 10 hafta kadar benim de böyleydi şimdi 17. Haftadayim hassasiyet var ama şişlik ve ağrı kayboldu, korkulacak bir durum yok zamanla normale dönecektir :)