Yigiit_efeniin_annesiii Kızlar 14 haftalık hamileyim afedersiniz burnum çok tıkanıyor ve akıyor uyurken çok zorlanıyorum soğuk algınlığı deil bu öksürük vs. Belirtiler yok buhara havlu tutup durdum falan ama bi ilerleme yok başka öneriniz varmı acaba????
Beybisininannesi Yigiit_efeniin_annesiii bende de olurdu o haftada 🤦🏻♀️ Çare bulamamıştım Sprey falan da yasak
Zub34 Yigiit_efeniin_annesiii ben çözümü sölüyorum hatta post açmıstım benımde burun tıkanıklıgım var diye ama bi yerde denk geldi akşamdan beri yapıyorum faydasını bariz gördüm hatta bu kadar hızlı olması şaşırttı resmen burnum açıldı , soğanı soyup ikiye bölün 10 adet karanfil batırın koyun başucunuza benım salonda duruyo şuan yatarken de koycam başucuma şuan net burun tıkanıklıgım azaldı fark var 👌🏻👌🏻👌🏻
leylo29 Yigiit_efeniin_annesiii 30 haftaliga geldim hala tikaniyor cnm hatta gece nefes zor aliyom surekli uyaniyom migde yanmamda maf ediyor😬😔
Kizannesi92 Yigiit_efeniin_annesiii Doktorunuz izin verirse okyanus suyu kullanabilirsiniz ben astım hastasıyım hamileliğim boyunca kullandım ama doktor onayıyla
Syldz45 Zub34 kesinlikle katılıyorum bir ara bende de olmuştu uyuyamıyordum denedim ve faydasını gördüm
Yigiit_efeniin_annesiii leylo29 çok şükür mide yanmam yok ama mide bulantısı kusma mahfediyor beni bu burun tıkanıklığına beraber🥺
Papatyam_Anne Kizannesi92 bendede astim vzr okyanus suyu zararli degil zaten izotonik su serumsuyu da kullanılabilir
Havvakus Yigiit_efeniin_annesiii bende 14+2 yim ayniyim özellikle gece çok zorlaniyorum. Sırtüstü yatamıyorum nefesim daraliyor. Cold mix damlatiyorum yakama faydası var cnm
Esra3890 Yigiit_efeniin_annesiii illiadin sprey verdi bana doktorum 7 günden fazla kullanma dedi yoksa hiç bişey fayda etmiyor açılmıyordu tıkanıklık bı zararı yok bunun demişti bikaç gün sonra geçti zaten
Minigin_annesi0 Yigiit_efeniin_annesiii Grip olmaya şart değil sürekli tıkanıyor hamileyken 😒 kendimi tutamayıp sprey sıkıyodum dayanamıyodum
Kizannesi92 Papatyam_Anne yani ben hiç burun spreyi kullanmıyorum uzun zamandır ki korona dan sonra da çoğu etkisi kaldı bende aylardir okyanus suyu olmasa hâlâ uyuyamam
Zynp1634- Merhaba bende aynı sorunu yaşıyorum ben burun bandı kullanıyorum gece yatmadan önce burnumun üzerini temizleyip yapıştırıyorum çok rahat nefes alıyor ve uyuyorum tavsiye ederim ☺️Sağlıcakla inşallah