Merhaba arkadaşlar 5+3 haftalık gebeyim kesen küçük dediler kesenin içindeki sıvı az dediler haftaya kadar kalp atışını duyarız inşallah dediler . Kese küçüklüğü için herhangi bi ilaç bi iğne falan önermediler tıpsal olarak bi yöntemi yok dendi . Haftaya gidicem kalp atışı için inşallah duyabilirim 🙏🏻 Fakat çok korkuyorum ve asla uyuyamıyorum . Bu tarz problem yaşamış olanlar lütfen bilgilendirebilir mi 🙏🏻