Buglemebrr bana da 31.haftamda demişti plesanta yaşlanmaya başlamış diye perinataloji uzmanı . daha sonra kendi doktoruma sordum önemli olan bebeğe giden kan akımı dedi onu da her gittiğimde kontrol ediyor zaten onda bi sorun olmadığı için önemli değil yaşlanması dedi hatta biz o terimi kullanmıyoruz artık dedi sizde de bebeğe giden kan akımında bi sorun yoksa kafanıza takmayın bence doktorunuz ekstra birsey görse söylerdi diye düşünüyorum