Hlt-seyma21 Güzel anneler ayağa kalkınca bacaklarıma ve belime kramp giriyor her yürüdüğüm de bebek çıkacakmış gibi bir sancı sanki oturunca uzanınca bir şey yok sebebi nedir? 22+3 oldum şuan?
Birgul Hlt-seyma21 bende bu haftalarda çok çektim ondan, doktorum magnezyum vermişti ve B12 iğnesi de olmuştum baya rahatlatmıştı beni.
Bebiscann Hlt-seyma21 bende de o haftalarda olmuştu magnezyum kullandım, bebek git gide ağırlaştığı için sinirlere baskı yapıyor, bebekler kalsiyumu bizden aldığı için bacaklar kemikler ağrıyor, rahîm genişlediği için kaslar geriliyor canım
Hlt-seyma21 Hlt-seyma21 yürür Birgul sanki regl ağrısı gibi bıçak sokuyorlar alttan değişik bir kramp kötü bir şey yoktur değil mi ya sadece ayakta olması garip