Xsevgi63 Adet dönemime 2 hafta var ani başlayan bel ağrısı ve iç çamaşırım da leke oluştu. Birde göğüs uçlarım 3 gündür şiş yerleşme kanamasından kaynaklı olabilir mi acaba?
Birgul Xsevgi63 adete 2 hafta kala yerleşme olur mu bilemiyorum biraz erken gibi sanki ama enfeksiyon falan da olabilir. Farklı bi şikayetiniz var mı, kaşıntı kokulu akıntı gibi.
litfenama Xsevgi63 yerleşme kanaması sık yaşanan bir durum değil. Eğer yerleşme kanaması ise 10-15 gün önce hamilelik başlamıştır. Siz kendinizi takip edin. Adete yakın belirti gösterme ihtimali daha yüksek.
Xsevgi63 Seydanuurr4 yok öyle akıntı değil bildiğin su gibi daha adetime de var erken mi acaba merak ediyorum
Xsevgi63 litfenama bu ay erken yumurtlamam oldu zaten sonrada göğüs şişliğe birden iştah açılması filan oldu biranda bel ağrısı aldı ardından hafif leke geldi