Sina Kontrol diye gelsim 36+5 su azlğndan doğma aldlar bebeğim küvezde nefes alamıyormş var mı başna gelen
busra1996a Benim cevremde 3 kişide başına geldi . 11 gun yatırıyorlar 3 kişinin de öyle oldu bebeği 11. Gun çıkardılar iyilestiler belki sizin ki daha çabuk toparlanır 🙏