Kızlarrr 29. Haftamdayım. İsyan gibi olmasın ama bebeğimin hareketi çok fazla ve beni aşırı rahatsız ediyor canımı acıtıyor düşünün yani. Benim gibi olan hisseden var mı? Bezen böyle nasıl tarif edeyim titreşim gibi hissediyorum bademde ayağını gerine gerine uzattıkça uzatıyor gibi baskı yapıyor