Minigin_annesi0 Kızlar eşim bu hafta kahvaltılarda evde. Sizce pişi mi yapsam? Poğaça mı yapsam? Kararsız kaldım başka ne yapabilirim? Eşim evde yokken ödenmiyorum kahvaltıya o evdeyken farklı şeyler yapmak istiyorum 😂 fikir verin lütfen
minikbebegim19 Minigin_annesi0 bende tatil günlerinde kahvaltıya özeniyorum. Çalışma günlerinde de çok erken gitti için ya menemen yapıyorum kışlık kavanozlarda hazır var kolayca ya yumurta yada patates kızartması yapıyorum normal peynir zeytin pek yemiyor 😂
2melekannesi_ Minigin_annesi0 tatlı olarak pankek krep olabilir tuzlu da börek menemen soslu kızartma
Minigin_annesi0 minikbebegim19 Bende öyleyim genelde ama eşim kahvaltıda evde olunca o günü hafta sonu gidi hissediyorum 😂
tugbaacng Minigin_annesi0 ben hazır yufkadan kaşar ve sucuklu gözleme yaptım nefis oldu hem de pratikk
asel35ece Minigin_annesi0 severseniz kuymak, yumurta kapama, mini pizza, kıymalı yumurta, soslu kızartma, krep, pankek, menemen
tugbaacng Regina16 evlendigimden beri gittigim misafirlikler hariç (3 4 kere falan), sucuk salam tüketmedim evimde bebegime zararlı olur diye. Ama gözlemede yedim nefis oldu çünkü 🤤