simayli27 Merhabalar son adet tarihi 30 Kasım iki tane idrar testinde çıktı betam260 ama ultrasyonda bir şey gözükmedi. Beta normalmi bilgi olan yardımcı olabilirmi🙏
haziranin25i simayli27 beta evet normal ama 2 günde bir artışını kontrol ettirmen gerekiyor keseyi duyabilmen için beta değerinin 1500 olması gerekiyor
Saremsu simayli27 canim bende en son 30 Kasım da oldum her ay beş.gun geri gelirim bu ay gelmedim testi bugün mu yaptın
Renklikisilik simayli27 cnm bnmde reglime birgün vardı 254.5 çıktı 3 4 gün snra çaağrdı keseyi görmek bnmde o gün görnmemişti ikiz olmasna rağmen şuan 29 haftalk hamlym😍
simayli27 haziranin25i evet doktorda bugün dedi Çarşamba ve cuma aynı saatte gelmen lazim dedi iki kat artış olması lazımmış betada. İns yolunda gider her sey..
Meryemcan12 Çarşamba bidaha baktiricagim ama kanamam oluyo böyle yaşayan varmı acaba üstüne görme olabilirmi
simayli27 Saremsu benimde öyle oluyr ortalama her ay dört gün öne geliyordu adetim.Carsba test yapmıştım negatifti bugün yaptım iki testimide ikinci çizgi cikti.
Saremsu simayli27 bende yaptım negatif çıktı acaba var mı yok mu merak ediyorum yinede Perşembye kadar beklicem bakalim benim ikinci🥰
simayli27 Saremsu kan testinde kesin çıkar canım. Rabbim hakkında hayrlisi eylesin. Dileyen herkesede nasip eder inşallah rabbim🙏🤲