40 hafta oldum hala bitmedi o dert hatta şiddetle artıyor hiçbr şey fayda etmedi denemediğim şey kalmadı artık son günlerde oluk oluk kanıyor. Kanayacak diye uykuya dalamıyorum otrivine kullanmaya başladım dayanamıyorum artık çünkü biraz olsun rahatlıyorum ama işte kanama yanma çok oluyor bir çözümü yok Allah yardımcınız olsun :(